...
 

Kārlis Cābulis

Pieredzes jomas: Digitālais Mārketings Web risinājumi Satura Mārketings Interneta vietņu izstrāde Korporatīvā identitāte Sociālie tīkli

Portfolio

Digitālais mārketings
Ilgās nakts stundas, iedvesmas mirkļi un idejas, kas tiek notvertas radīšanas procesā, pamazām  pārvēršas par putniem, kas dzīvo savu patstāvīgu krāsainu dzīvi. Un iespējams, ka pēc laika sastopot savus darbus viņu iedzīvotā vidē, Tu tos pirmajā mirklī pat neatpazīsi, tikai mulsinošā dežavu sajūta, liek ieskatīties uzmanīgāk un pamanīt sev raksturīgās nianses.

ZIVS.lv : interaktīva zināšanu testa interneta vietnes iztrāde

Digitālais mārketings, interneta risinājumi

Projekta informācija

Kad:
2017.g. nov.
Kategorija:
Interneta vietne:

Paveikts

  • Dizaina izstrāde pēc pasūtītāja idejas
  • Testu programmēšana
  • Daļēja satura izveidošana
  • Satura ievietošana
  • Testēšana
  • Uzturēšana

Sadarbībā ar Valsts Zivju fondu izstrādāts interaktīvais mācību/zināšanu pārbaudes materiāls "GRIBI BŪT MAKŠĶERNIEKS?"

Projekta ietvaros interesentam jāatbild uz 100 jautājumiem, izvēloties no vairāku iespējamo atbilžu kopuma pareizo. Kopā ir 600 iespējamās atbildes. Katram jautājumam pēc atbildes saņemšanas tiek piedāvāta pareizā atbilde un īss video materiāls, kurā sabiedrībā pazīstami makšķerēšanas un dabas entuziasti auditorijai saprotamā formā izstāsta atbildes pamatojumu.

Testa rezultāti tiek apkopoti datu bāzē un atspoguļoti rezultātā, kad visi jautājumi ir atbildēti. Jautājumu kārtība tiek piešķirta jauktā secībā, atlasot testus no neatbildēto testu saraksta, un tos var atbildēt vairākās dienās, atgriežoties pie interneta vietnes atkārtoti.  Lasītāja datorā tiek reģistrēta sīkdatne, kas ļauj atpazīt testa pildītāju un piedāvāt viņa testa rezultātu arī pēc vairākām dienām.

Ar testu jautājumiem un testa rezultātu ir iespējams dalīties sociālajās vietnēs.

Kopīgot

Vēlies ko līdzīgu? Pajautā.


Do NOT follow this link or you will be banned from the site!